Praktyki od momentu dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good to Great” Jima Collinsa.

Jest owo lektura o zarządzaniu, która wyjaśnia, czemu niektóre firmy dokonują skoku od czasu dobrego do wielkiego… i inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, mimo to jest pewien rozdział, kto jest no tak apropos naszej branży, iż chciałem się nim spośród wami podzielić zaś nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, toż oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji nierzadko wyglądają podczas gdy dramatyczne wydarzenia dla tych, którzy obserwują spośród zewnątrz, jednak są naprawdę organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają za pośrednictwem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, że nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej czy też szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre zaś wielkie firmy podążały w ciągu przewidywalnym wzorcem budowania oraz przebijania się, kto wymaga wysiłku, iżby się rozkręcić, podczas gdy ciężkie koło zamachowe; niemniej jednak jak obecnie się rozkręci, nabiera rozpędu a trafia w paragraf przełomowy, jaki staje się nie do zatrzymania a przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale gros firm działa według innego schematu… pętla zagłady.

Zamiast kumulować impet, starają się zignorować tok budowania tudzież obecnie przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, przecież krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, skoro nie udaje im się obronić spójnego kierunku, tedy próbują innej krótkoterminowej taktyki, by otrzymać natychmiastowe rezultaty zaś bardziej rozczarowujące wyniki zdarzają się gwoli dalszego rozczarowania, natomiast chwilowo są w pętli zagłady tudzież zmierzają aż do katastrofy.

To samo przebieg zdarzeń się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne lub przeciętne staż gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, finanse a zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być może jest to firma internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, ewentualnie katalogów, ewentualnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś z wykorzystaniem miesiąc lub dwa, nie podoba się wyniki, tedy skaczą z tego aż do innej strategii obiecując egzystować świętym Graalem.

Ale w żadnym wypadku nie pozostają wcale długo, ażeby trwać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta sprzeciw pacjenta kosmetycznego, jaki byłby wart 10x ich początkowej inwestycji, gdyby umieścić plan w miejscu, aby je pielęgnować, w takim razie dosłownie stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi wprawa odnosząca sukcesy, tak aby stać się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji a utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy tudzież siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki natomiast dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie zaś NIE zmieniają kierunku w celu krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które nieustannie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane praktyki określają, kim są ich preferowani zaś najbardziej dochodowi pacjenci kosmetyczni; następny określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych aż do nich. Wiążą się, kształcą tudzież budują ufność spośród tym pacjentem poprzednio spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od czasu pierwszego telefonu, jaki wykonują, iżby umówić się na wizytę, aż do wizyty, konsultacji natomiast dalszych działań. Dają pacjentowi sprawdzian WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, że pacjent, tak aby powrócić, recenzja, odnoszą się tudzież udostępniać na własnych platformach społecznych, w takim razie inni potencjalni pacjenci odkrywają cię a odbyć przy użyciu swoje procesy, i oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się oraz akcji na społecznych w związku z tym więcej pacjentów poczynić owo samo i no tak później a naprawdę dalej.

Więc obecnie masz tok natomiast schemat, kto buduje rozpęd, więc masz żelazny ruczaj pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To wcale nie było ważniejsze niż teraz, iżby Twoja rutyna działa podczas gdy odpowiednio naoliwiona maszyna, która być może przeżyć burze konkurencji tudzież COVID a cokolwiek innego przychodzi na lokalny sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeśli mógłbyś skorzystać z pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od chwili 20 lat zaś mogę zaoszczędzić Ci ogrom czasu, pieniędzy a kłopotów.