Praktyka kosmetyczna, o której mówi się z ust aż do ust

Słowo z ust skierowanie jest doskonale najlepsza marketing wolno uruchomić aż do swojej praktyki. Jest to także najtańsza gatunek reklamy, że można wkładać w tudzież zajmuje minimum czasu a wysiłku.

Wszyscy wiemy, iż najlepszym pacjentem jest polecony pacjent. Kiedy znajomy mówi drugi przyjaciel, członek męski http://www.gesikowski.pl rodziny, czy też ziomek o tobie, to jest złoto. Są obecnie od razu sprzedawane na ciebie, nie są w rzeczy samej wrażliwe na cenę oraz są w wyższym stopniu prawdopodobne, aby utrzymywać się lojalnym przy Ciebie.

Word-of-mouth skierowania zwiększy swoje współczynniki zamknięcia, obniżenie kosztów marketingu zewnętrznego a modyfikować swoją praktykę.

Ale nie zostawiaj tego przypadkowi. Jasne, dostaniesz parę poleceń od swojej głównej grupy fanów w swojej praktyce, każda rutyna je ma, toż chcesz je od każdego szczęśliwego pacjenta – nie lecz wybranych kilku.

Uczyń zwerbalizowanie ustne świadectwo z pracy priorytetem w swoim gabinecie, ustaw procesy natomiast włącz te strategie word-of-mouth:

ROZMAWIAJ ZE SWOIMI PACJENTAMI http://www.stepka.pl

Polecenia pochodzą spośród kontaktów z pacjentami, z przyczyny którym czują się oni traktowani po pierwsze w charakterze osoby, zaś dopiero w dalszym ciągu jako pacjenci.

Używaj ich imion i nawiązuj kontakt naoczny z pacjentami. Zadawaj im pytania, natomiast w następnej kolejności pozwól im mówić. Chodzi o to, tak aby najpierw oprzeć się spośród nimi osobistą więź, iżby wiedzieli, że ci na nich zależy.

Poświęć dwie minuty na nich w charakterze na osoby. Zapytaj ich o rodzinę, robota albo byle co innego, co wyda Ci się interesujące na podstawie ich formularza.

Zrelaksują się, otworzą się nim Tobą natomiast opowiedzą więcej o sobie. Możesz dowiedzieć się w istocie moc o danej osobie, gdyby pokażesz, iż jesteś nią zainteresowany. I będziesz zadziwiony tym, czego się dowiesz.

Być może są one członkiem mediów ewentualnie są one częścią dużej firmy, która prawdopodobnie używać spośród http://www.gajcy.pl usług jako perk pracownika. Kto wie, dopóki nie zapytasz.

Pomyśl o tym w ten sposób. Każdy z nas ma średnio o tyle o ile 250 osób w kręgu wewnętrznym. Obejmuje owo przyjaciół, rodzinę, współpracowników, sąsiadów, itp.

Jeśli jederman spośród twoich pacjentów powiedział lecz wciąż niejaki z ich wewnętrznego kręgu o tobie, że będzie PODWOIĆ postępy praktyki. Jak to brzmi?

Pamiętaj, równie myślących ludzi, zawiesić naokoło spośród innymi podobnie myślących ludzi, więc chcesz, aby Twój „preferowany pacjent” dostarczyć swoich przyjaciół do Ciebie.

Ale nie bierz tego w środku pewnik. Twoi pacjenci muszą wiedzieć, że chcesz więcej pacjentów takich gdy oni tudzież gdyby wysyłają ci swoich przyjaciół, rodzinę tudzież kolegów, obiecujesz, iż będziesz się nimi poprawnie opiekował.

UŻYJ TREŚCI, ABY ROZPRZESTRZENIĆ SŁOWO

Treść jest królem w Internecie, tym samym produkuj jej niemało gwoli różnych kanałów medialnych, by Twoi pacjenci mogli http://www.franaszek.pl wydzielać się nią ze swoimi przyjaciółmi, rodziną zaś zwolennikami.

Na przykład, możesz nagrać konsultację z potencjalnym pacjentem, który mówi o liposukcji (oczywiście w środku jego zgodą), i od tego czasu przesłać go na YouTube zaś Vimeo.

Podziel owo na małe kawałki a prześlij je na Instagram video. Użyj zrzutu ekranu wideo w swoich reklamach banerowych na Facebooku, które klikają do pełnego filmu spośród „Kliknij tutaj, żeby uplanować bezpłatną konsultację”.

I owo nie wszystko. Przepisz konsultację spośród pacjentem natomiast wykorzystaj ją w swoich wpisach na blogu, artykułach i informacjach prasowych. Wyślij poczta elektroniczna spośród informacją o tym do swojej aktualnej listy pacjentów oraz dodaj „Podziel się tym z przyjacielem”.

Chodzi o to, ażeby skorzystać jeden element treści w wielu różnych kanałach medialnych, tak aby zwiększyć swoją życie w sieci.

STOISKO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Zrób owo zabawne zaś łatwe w celu swoich pacjentów, aby podzielić się tobą z przyjaciółmi na portalach społecznościowych.

Zamów niestandardowe popup backdrop z logotyp wydrukowanym na nim. Mieć owo stoi w rogu swojego gabinetu w pobliżu kasy.

Twoi pacjenci mogą robić zdjęcia z Tobą http://www.siwecki.pl a Twoim personelem i protokołować wideo spośród relacją, oraz od tego czasu przekazać je na swoje konta na Facebooku, Instagramie natomiast Snapchacie.

PODZIĘKUJ SWOIM PACJENTOM

Nie bierz poleceń za pewnik. Chcesz spławić swoim pacjentom, jednakże zdawkowy blankiet wygenerowany przy użyciu komputer nie wystarczy.

Pacjenci chcą egzystować doceniani w środku swoje ufność tudzież uznani wewnątrz swoje wsparcie, toteż okaż im wdzięczność.

– Niech personel w tej chwili do nich zadzwonią, by im podziękować
– Wyślij im osobistą notatkę spośród podziękowaniami od chwili Ciebie
– Zadzwoń do nich osobiście, by im podziękować
– Wyślij podarek z wyrazami uznania

Zachowanie, które jest nagradzane, powtarza się, wobec tego zrób wielką sprawę z tego, gdy bardzo doceniasz ich polecenie, i więcej osób będzie śledzić za nimi.

Jeszcze lepiej, ustaw bezobsługowy program nagród, jaki potwierdza natomiast dziękuje twoim pacjentom wewnątrz pomoc w rozwoju twojej praktyki.

Celem jest, tak aby utrzymywać się o niemało więcej swoich pacjentów dzielących się tobą z kimś, kogo znają. Wdrożenie programu skierowania, ale sprawić to spośród ostrożnością, ażeby utrzymać się spośród dala odkąd kłopotów z towarzystw medycznych zaś ich zasad podziału opłat.

Tak, abyś wiedział, zarządy medyczne mówią, iż nie wolno wynagradzać komuś, kto zachęca inną osobę aż do posiadania procedury medycznej. Więc nie może istnieć wymiany pieniędzy w systemie tit-for-tat.