Jak pozyskać potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki prawdopodobnie istnieć frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, kapitał oraz wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl przez drzwi, lecz nazbyt wielu spośród nich nie zarezerwować z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy owo twój marketing? Czy owo twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży za sprawą 20 lat oraz pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra wiadomość jest taka, że możesz ów powikłanie wystarczająco bez trudności poprawić, aby wzmóc osobisty wskaźnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co rzeczywiście tak kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia tudzież miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą pozostać konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, podczas gdy są nowo upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy zaś chcą wzbudzić wrogość przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, że twój chory kosmetyczny chce głowić się się lepiej – kropka! Wierzą, że zdrowszy aparycja sprawi, że poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą wręcz przeciwnie odkryć odpowiedniego chirurga, kto im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami tudzież rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz należyty wynik, w sąsiedztwie minimalnym bólu i dyskomforcie, natomiast iż jego egzystencja ulegnie poprawie.

Zajmujesz się w związku z tym uczuciami. Pacjent miły dla oczu chce się spekulować wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znamienny natomiast szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na poprzednio w charakterze na osobie oraz iż dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani spośród życzliwością tudzież szacunkiem i, explicite mówiąc, jeśli nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od Ciebie a Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, jaki potraktuje ich lepiej, oraz oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się identyfikować spośród Tobą oraz Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż możliwy pacjent poczuje się dobrze, obowiązujący i komfortowy, natomiast dodatkowo pojęcie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od momentu budowania rapportu na przestrzeni pierwszej pertraktacje telefonicznej z pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, tak aby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, profesjonalny a przeszkolony w używaniu tonu głosu natomiast strategicznych skryptów, aby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, jeśli nie przypuszczalnie http://www.suchcicki.pl przebyć dzięki recepcjonistę, zupełnie nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się najsampierw przedstawić, zaś następnie nauczyć się imienia dzwoniącego, żeby mogła go używać życia za pomocą całkowity okres trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi a sprawia, iż pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi stanowić dodatkowo wyrobiony w zadawaniu konkretnych pytań a uzyskanie odpowiedzi odkąd rozmówcy, kto przenosi je aż do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich podczas gdy procedura, którą są zainteresowani, i od tego czasu zapewnienie ich, że jest owo ogromnie popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich z większym natężeniem swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować i wprawny w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu podarować go aż do nich.

Na przykład, dysponować recepcjonista konwersji wcześnie, oferując możliwość dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w dalszym ciągu dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt bez liku czasu pośrodku tym, kiedy rozmówca dotarł aż do Ciebie, oraz tym jak może Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą bez trudności trwać nadal postępowanie swoich konkurentów, którzy mogą pomieścić agenda rozmówcy lepiej względnie pogadać z przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego zaś nie inaczej dalej.

Wypełnij ten trwanie opóźnienia natomiast pozostać w kontakcie spośród potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, w trakcie kiedy oni czekają na ich konsultacji z tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się spotkać się z tobą osobiście.

Na przykład, gdy nic bardziej błędnego zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą czy też cyfrowo formalny paczka informacyjny gwoli pacjentów, jaki zawiera list od Ciebie a odręczny komentarz odkąd koordynatora pacjentów, jaki cieszy się na spotkanie z nimi. Dołącz konkretne informacje na myśl procedury, którą są zainteresowani, swoje świadectwo z pracy oraz zdjęcie, biografię biura zaś personelu, zasady zaś wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem do swojego kanału YouTube, tak aby mogli „zobaczyć” cię jako autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz opinia od chwili innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki z linkami aż do konta Instagram, żeby ujrzeć nim / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyczuć się tak, poniekąd obecnie Cię poznał tudzież pozycjonuje Cię w charakterze eksperta. W ów metoda pojawiają się one w dużym stopniu bardziej gotowy, tak aby stwierdzić „tak” do Ciebie.