Czy jesteś ustawiony na wygraną?

Czy jesteś przygotowany na wygraną? Rozwój praktyki kosmetycznej wynika spośród jasności, skupienia, dyscypliny zaś odwagi, iżby zobaczyć, dokąd są problemy oraz zaradzić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można wyrównać tego, czego się nie wie. Nie możesz też żywić http://www.foit.pl głowy w piasek a robić tego, co zawżdy robiłeś, skoro zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest tu brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od większej liczby pacjentów zaś zysków? Czy wiesz, czy na to samo zgadujesz?

Czy jesteś pewien, że to jest to, azali jest coś innego, iż jest uszkodzony, iż nie wiesz o albo nie ówczesny skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, aby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze dla Twojej staż zaś Twoich przychodów, żeby rosły.

Wystarczy odparować „tak” ewentualnie „nie” na poniższe pytania, tak aby sprawdzić, azaliż jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzień dzisiejszy na kanałach multimedialnych tudzież chcą informacji w taki sposób, w kto chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą rozpoznawać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą patrzeć Twoje zdjęcia i filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl spoglądać Twój pląsy na TikTok – żartując, ale wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą czytać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą obadać Twoją stronę internetową z dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz przeto strategii tworzenia oraz dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, dokąd mogą egzystować potencjalni pacjenci, tak aby wyciągnąć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o sporo w środku drogie, ażeby ogłaszać dzisiaj tudzież nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą być niedokładne, kiedy dowiadujemy się:

Recepcjonista w żadnym razie nie zapytał dzwoniącego, w jaki postępowanie dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze rozwijane zarzewie skierowania, bo architektura komputerowy nie pozwolił jej kontynuować bez wybrania czegoś
Albo pacjent zostawił puste dyscyplina na formularzu przyjęcia pacjenta i nikt go nie zapytał
Lub pacjent powiedział „internet”, jak zapytany za pośrednictwem telefon, mimo to potem, podczas gdy odwiedza http://www.zdancewicz.pl i staje się z większym natężeniem komfortowe, płeć nadobna otwiera się, że rzeczywiście owo był przyjaciel, który skierował ją rzeczywiście płeć piękna googled ciebie, poszedł do witryny, a potem IG sprawdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie śledzić na internetowych prowadzi, ponieważ są one nazbyt zajęci bądź nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, toteż po co cofać sobie głowę
Lub niektórzy załoga staż rozpoznawać dni później oraz do tego czasu ołowiu wzrosła zimna względnie ich konkurenci natychmiast osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jak najwyższy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, tedy należy systemu, by skoczyć na tych przewodów natychmiast, gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne ewentualny pacjent ma z praktyką jest brane nazbyt nieznacznie w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci w żadnym razie nie zamierzają się z Tobą spotkać, jeżeli nie mogą nie trafić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, aby być postrzegane w charakterze najlepsze, niemniej jednak nie na tak wiele na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, ewentualny chory sprawdził swoją stronę internetową zaś jest podekscytowany, aby zespolić się spośród tobą, aliści później zmienia zdanie, dzwoniąc do biura.
Mogli dostać automatyczną sekretarkę bądź irytujące drewno telefoniczne lub zobojętniały recepcjonista, jaki nie przeszkadza złącze z rozmówcą.

Mój całość i ja robimy mystery shopping od ponad 20 lat natomiast oto, co wiem na pewno… KAŻDA doświadczenie przypuszczalnie wykorzystać z http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I lecz wciąż dlatego, iż przeszkolono ich raz, nie oznacza, iż pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą stanowić monitorowane, skrypty muszą znajdować się przestrzegane a odpowiedzialność musi stanowić w miejscu, w związku z tym everyman aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.